TEAM POAL btt de regadiu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

4ª Poal - Saldes

+3
Miquel
Joan
John Mambo
7 participantes

Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty 4ª Poal - Saldes

Missatge  John Mambo Dv 27 Ago 2010, 9:03 am

En aquest foro anirem donant detalls a les vostres preguntes i dubtes que exposeu, i també per apuntar-se. De moment hi ha el :

Josep Angulo
Josep Jandula
Joan Ferrer
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Re: 4ª Poal - Saldes

Missatge  Joan Ds 04 Set 2010, 10:13 pm

He fet un simulacre mes o menys per on passa la ruta, pel que m'han dit el Joan i l'Isidro, el números son una miqueta alts.

El perfil
4ª Poal - Saldes Dibuix1

La ruta
4ª Poal - Saldes Elpoalsaldes
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 71
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Re: 4ª Poal - Saldes

Missatge  Miquel Dt 07 Set 2010, 9:08 am

M' han dit que actualitzi la llista:

Josep Angulo
Josep Jandula
Joan Ferrer
Pere Scale10
Joan Arimany
Isidro Pareja
Miquel Cruz




Miquel
Miquel

Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Edad : 47
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty ...ja falta menys

Missatge  Joan F. Dc 08 Set 2010, 2:33 pm

Perdoneu el retrás en donar mes detalls de la "Poal-Saldes", pero em vaig quedar sense ordinador i fins ara no he pogut disposar del nou. Com ja vem quedar, a les 6:45 ens trovem a casa meva amb direcció a Montmajor, on pararem a esmorçar. Llavors em decidit que mentre esmorçém, ens preparin entrepans que els ficarem dins la motxilla i ens els menjarem pels voltans de les dues del migdía al lloc on ens trovem en aquesta hora. Em penssat de fer-ho així perque l'últim bar-restaurant que trovarem, es massa prop de Montmajor, i per tan sería molt dora per dinar, així que...¡dinarém en plena natura!. (no cal dir que si hi ha algú que vulgui portar-se l'entrepá de casa , ho pot fer). També us faig saber que si algú es vol quedar a dormir al camping, ho pot fer, ja que hi ha lloc, pero millor que porti sac de dormir (el divendres hi pujarém un cotxe)
De moment ja som:

Josep Angulo
Josep Jandula
Joan Ferrer
Pere Martínez
Joan Arimany
Ramón Corderoure
Isidre Pareja
Miquel Cruz
Vitu ?
Manel ?
Jordi L. ?
Joan F.
Joan F.

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 23/07/2010
Edad : 70
Ubicació : Poal City

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Re: 4ª Poal - Saldes

Missatge  mapejur Dc 08 Set 2010, 11:45 pm

Bonanit joan,que faig jo aqui amb un interrogant? Evil or Very Mad ya el pots estar trient,que no veus que jugo a casa jo jejejeje...
Conteu amb mi i dema trocare al Vitu,pero penso que tambe vindra.Es bona idea aixo de l´entrepa perque de Montmajor que es el puesto d´esmorzar fins a Aiguadora que es el ultim bar que es podria dinar hi ha poca distancia relativament.
Ens retrobem el Disabte a casa teva. Sleep
mapejur
mapejur

Nombre de missatges : 60
Data d'inscripció : 22/01/2009

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Re: 4ª Poal - Saldes

Missatge  Oscar Alvarez Dj 09 Set 2010, 4:30 pm

Muy buenas poaleros supongo que podre ir con vosotros despues de tanto tiempo Embarassed
sino hay ningun inconveniente contar conmigo
Nos vemos el sabado
Oscar Alvarez
Oscar Alvarez

Nombre de missatges : 46
Data d'inscripció : 20/03/2008
Edad : 45
Ubicació : Manresa (Sant pau)

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Re: 4ª Poal - Saldes

Missatge  Joan F. Dj 09 Set 2010, 4:54 pm

Oscar Alvarez escrigué:Muy buenas poaleros supongo que podre ir con vosotros despues de tanto tiempo Embarassed
sino hay ningun inconveniente contar conmigo
Nos vemos el sabado
___________________
Hola Oscar!.
Pues claro que no hay inconveniente, bienvenido eres, lo unico que te puede pasar es que te aburras de tanto ir despacio, pues tu nivel encima de la bici es muy superior al de la mayoría de nosotros, pero se trata de una travesía - excursión cuya unica finalidad es llegar a Saldes sanos y salvos y sobretodo con una montaña de anécdotas vividas por cada uno de nosotros, a cada cual mas divertida, para contarlas cuando compartimos esa mesa y nos echemos unas risas , esas risas que son la mejor terapia para combatir los problemas que nos pueden afectar a cualquiera de nosotros en un momento dado.
Asi pues, mas o menos estaremos en la salida los que apunté un par de mensajes encima de ese (el Manel sin interrogante, je jee..) , mas el ...

Oscar Alvarez
Joan F.
Joan F.

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 23/07/2010
Edad : 70
Ubicació : Poal City

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Me apunto!!!!!!!!!

Missatge  jordi lopez Dj 09 Set 2010, 6:34 pm

hola Hola poaleros, estais preparados para sufrir!!!!!!!! no por los km, eso es pan comido es por aguantar al isidro!!! jajajaja menos mal que el no tiene interne para leerlo y vosotros sois tan amigos que no le direis nada( jajaj no me lo creo ni jo) en fin, que nos vemos el sabado!!! affraid
jordi lopez
jordi lopez

Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Re: 4ª Poal - Saldes

Missatge  Joan Dj 09 Set 2010, 9:04 pm

Collons veig que serà una travessia de cracks i catacracs, els elit, els ambasus, els addictes a Saldes, ja tindreu paciència per esperar a l’avi?
L’Oriol s’ha ofert amable i desinteressadament a venir a buscar als que volem tornar a casa el mateix dissabte. Quanta gent ha de tornar? Pel que fa a les bicis ell en pot baixar tres, soposo que els que juguen a casa i no em refereixo al Manel, que aquest juga a tot arreu podreu baixar les que no hi càpiguen.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 71
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Re: 4ª Poal - Saldes

Missatge  Joan F. Dv 10 Set 2010, 7:25 am

Uyy uyuyuyyy...quina por!!...Joan, per si de cas, porta tots els "rodbucs" i "gepeesses" que tinguis i els dos Joans anirem junts com una parella de la "Guardiasiví".
Hola Jordi L.!!...com en els vells temps, eh!!. L'Isidre?...res, home, res, l'Isidre ja no es el que ere...ara es...¡¡PITJOR!!.
Els qui vulguin portar roba de recanvi per quan arrivem, que la portin a casa meva avui divendres que ja la pujará algún cotxe el dissabte (si la porteu avans de les 12 del migdíe,el Josep A. hi pujará el seu cotxe).
Gracies, Oriol !!!, lo de les bicis, ja les baixarem d'una manera u altre (jo segur que l'avorriré per sempre més i tan em fá deixarla allá, ja jaa).
El vespre, hi haurá un sopar per a tot-hom qui vulgui o pugui (si us plau, el qui no pugui quedar-se que ho digui el mes aviat possible)
Aqueste es la llista definitiva, crec :
Josep Angulo
Josep Jandula
Joan Ferrer
Pere Martínez
Joan Arimany
Ramón Corderoure
Isidre Pareja
Miquel Cruz
Vitu Orive
Manel Pérez
Jordi López
Óscar Álvarez
Joan F.
Joan F.

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 23/07/2010
Edad : 70
Ubicació : Poal City

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Uno de ultima hora!!!!!!!!!!

Missatge  jordi lopez Dv 10 Set 2010, 2:27 pm

se ha animado el carlos trek a subir a saldes!!!!!!!!!
jordi lopez
jordi lopez

Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Re: 4ª Poal - Saldes

Missatge  Joan F. Dv 10 Set 2010, 4:44 pm

jordi lopez escrigué:se ha animado el carlos trek a subir a saldes!!!!!!!!!
_______________________

Será casualitat o no, pero aquest matí hi he penssat amb el Carles i m'extranyave que no vingués. Tot i que s'afageig el Carles, continuem sen 12 els qui fem la travessía, ja que m'han dit que el Josep Jándula no pot venir (te d'anar a una "boa" <aqui en diem "enlláç">), per tan, la nova llista es aqueste:

Josep Angulo
Joan Ferrer
Pere Martínez
Joan Arimany
Ramón Corderoure
Isidre Pareja
Miquel Cruz
Vitu Orive
Manel Pérez
Jordi López
Óscar Álvarez
Carles "Trek"
Joan F.
Joan F.

Nombre de missatges : 14
Data d'inscripció : 23/07/2010
Edad : 70
Ubicació : Poal City

Tornar a dalt Ir abajo

4ª Poal - Saldes Empty Re: 4ª Poal - Saldes

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum