TEAM POAL btt de regadiu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Es per culpa del fred potser?

3 participantes

Ir abajo

Es per culpa del fred potser? Empty Es per culpa del fred potser?

Missatge  John Mambo Dg 30 Nov 2008, 1:18 am

No se si es per el fred o que, pero trovo a faltar la nombrosa colla que sortiem´l'any passat per aquestes dades. No apareixen ni el Ramon, el David, el Feliu, el Jacinto, l'Agustí, l'Oriol, el Sera, el Miquel, el Joan....i segur que encara ni han mes que ara no recordo. Desde aqui faig una crida perque vingueu sempre que podeu, sereu benvinguts ara i sempre, doncs es tracta de passar-ho be, i com diuen, ¡¡com mes serem, mes riurem!!. ....Jo ja tinc el meu adagi ..."TAN SI FA FRED COM SI FA CALOR, EL JOAN AL DAMUNT DE LA CONOR" (La Conor no es pas cap novia, eh, ...es la meva bici, que ningú malpensi, ja jaa!!)
¡¡VINGA, OS ESPERO!!
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

Es per culpa del fred potser? Empty Re: Es per culpa del fred potser?

Missatge  Miquel Dg 30 Nov 2008, 11:36 pm

John Mambo escrigué:No se si es per el fred o que, pero trovo a faltar la nombrosa colla que sortiem´l'any passat per aquestes dades. No apareixen ni el Ramon, el David, el Feliu, el Jacinto, l'Agustí, l'Oriol, el Sera, el Miquel, el Joan....i segur que encara ni han mes que ara no recordo. Desde aqui faig una crida perque vingueu sempre que podeu, sereu benvinguts ara i sempre, doncs es tracta de passar-ho be, i com diuen, ¡¡com mes serem, mes riurem!!. ....Jo ja tinc el meu adagi ..."TAN SI FA FRED COM SI FA CALOR, EL JOAN AL DAMUNT DE LA CONOR" (La Conor no es pas cap novia, eh, ...es la meva bici, que ningú malpensi, ja jaa!!)
¡¡VINGA, OS ESPERO!!

JOAN!!! la setmana que ve m' apunto!!! pero el dissabte no puc... vida social nocturna el divendres... el cap de setmana es de 3 dies... segur que algun podem quedar...
Miquel
Miquel

Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Edad : 47
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

Es per culpa del fred potser? Empty Re: Es per culpa del fred potser?

Missatge  jordi lopez Dl 01 Des 2008, 11:52 pm

DEJALOS JOAN QUE QUANDO DIGAN DE VENIR LES VAMOS A TENER QUE TIRAR UNA SOGA A CADA UNO PARA TIRAR DE ELLOS PORQUE NO VAN A ANDAR NI PA TRAS, JOAN AUNQUE SEAMOS POCOS NOS LO PASAMOS DE COÑA, JO JA TENGO GANAS DE QUE LLEGE EL FINDE Y ESTAMOS A LUNES, ME HE IDO HA HACER UNAS PRUEBAS FISICAS Y ME HA DICHO EL MEDICO QUE ESTOY COJONUDO, QUE ME SIGA PREPARANDO O SEA QUE PREPARAROS!!!!!!!!!!!!! AHHHHHH Y QUE NOS OS DEMOS MIEDO SALIR QUE SABEMOS ESPERAR A LA GENTE JAJAJAJA HAVER SI ASI OS PICAIS UN POQUITO Y EMPEZAIS A COJER LA BICI. NOS VEMOS EL SABADO QUIEN VAYA!!!!!!!
jordi lopez
jordi lopez

Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Es per culpa del fred potser? Empty Miquel, tanta vida nocturna-social et fará mal !!!

Missatge  John Mambo Dt 02 Des 2008, 10:40 am

No veus que aixó de perdre nits no es compatible amb cap mena de esport, i amb el del ciclisme encara menys !.
El teu cosí Jordi ja no va en bici, no , ara...¡¡¡vola amb la bici!!!.
Per cert, t'has fixat quina escala mes maca que fa servir aquella dona del bar?..si un dia anem a pendre un got de ví , li preguntaré on la va comprar.
Jordi L. , no entrenes tanto que no te veremos ni en foto, coño !!
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

Es per culpa del fred potser? Empty Re: Es per culpa del fred potser?

Missatge  jordi lopez Dc 03 Des 2008, 12:25 am

ja me he abierto una cuenta jordilopez@gmail.com haver si me pasais videos interesantes de esos educativos que salga el cuerpo humano de la mujer, toda su fisionomia en diferentes posturas de esos que dicen que nadie los ve, y de lo que querais estoy abierto a todo igual que la de los videos jajajaja
jordi lopez
jordi lopez

Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Es per culpa del fred potser? Empty Re: Es per culpa del fred potser?

Missatge  jordi lopez Dc 03 Des 2008, 3:13 pm

me equivocado es jordilopez3@gmail.com es que no estoy metido en el tema.
jordi lopez
jordi lopez

Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

Es per culpa del fred potser? Empty Re: Es per culpa del fred potser?

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum