TEAM POAL btt de regadiu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

BERGA-STPEDOR (CAL FRARE 08)

2 participantes

Ir abajo

BERGA-STPEDOR (CAL FRARE 08) Empty BERGA-STPEDOR (CAL FRARE 08)

Missatge  jordi de cal frare Dv 31 Oct 2008, 10:14 pm

Com que ja s'ens acosta el dia, i si el temps ho permet,el cap de setmana vinent farem la Berga-Stpedor, estaria be saber si queda algu que vol apuntar-se al dinar de germanor de dissabte o el de diumenge i que m'ho faci saber a traves del forum o m'envii algun missatge(jordifrare@gmail.com),per tal de començar a preperar menus,tanbe demanaria a tots els que ja ho tingueu clar que hem fessiu tranferencia a la mateixa conte que vem fer servir pels mallots(2041 0064 87 0000025335)els dinars sortiran a uns 10 euros per barba els grans[/color] i uns 5 euros els petits[/color],aixo es el que vam pagar l'any passat pero de moment ens servira per fer la compra,despres ja es fara la compte final.

Per els que no vingueu dissabte recordeu que aniria be carregar bicis aquest mateix dia a la tarda i aixi ja las tindrem a punt per diumenge.

DIUMENGE-Sortida desde "cal frare" a les 6:15 del mati per estar sense problemes a Berga a les 8.30
jordi de cal frare
jordi de cal frare

Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 23/01/2008
Edad : 53
Ubicació : poal city

Tornar a dalt Ir abajo

BERGA-STPEDOR (CAL FRARE 08) Empty Berga-Sampedor 08

Missatge  John Mambo Dg 02 Nov 2008, 9:23 am

Jordi, jo vindré a dinar el diumenge, en principi, vinc sol. Bon jour Very Happy
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum