TEAM POAL btt de regadiu
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET

+2
Joan
jordi lopez
6 participantes

Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET

Missatge  jordi lopez Dc 16 Jul 2008, 7:18 pm

NO TENGO NI PUTA IDEA DE DONDE IR PERO ESTARIA BIEN QUE FUESE COMO LA DEL SABADO PASADO RESPECTO A KM, NO SE SI SERIA UNA LOCURA HACER MANRESA-RASOS PEGUERA O MANRESA - CUENCA. TENDRIAMOS ALOJAMIENTO!!!!!!!!!!!!!!!!! HAVER SI OS APUNTAIS PARA ESTE SABADO TODOS LOS QUE NO SOLEIS VENIR QUE ESTE FINDE SERA EL ULTIMO ANTES DE IRME AL CAMINO DE SANTIAGO, Y SEGURAMENTE JA NO NOS VEREMOS CON LAS VACACIONES DE POR MEDIO. RECORDAR: HAY QUE ENTRENAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PARA PILLAR A LOS MACHACAS.
jordi lopez
jordi lopez

Nombre de missatges : 118
Data d'inscripció : 28/03/2008

Tornar a dalt Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty Re: SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET

Missatge  Joan Dc 16 Jul 2008, 10:55 pm

Doncs jo el dissabte , si el cos m'ho permet, me'n vaig a fer una ruta pel Vallés tot el dia amb els de Bttmania,Bttbadalona i els Falcons, o sigui que Jordi hauràs de buscar-te algú altre per que vagi a l'ultim per si et cau el bidó Wink
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 71
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty es posible

Missatge  jordi de cal frare Dj 17 Jul 2008, 12:55 am

crec que podre vneir!!ens veiem dissabte flower flower
jordi de cal frare
jordi de cal frare

Nombre de missatges : 98
Data d'inscripció : 23/01/2008
Edad : 53
Ubicació : poal city

Tornar a dalt Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty JA PODEM PENSAR LA RUTA...

Missatge  Miquel Dj 17 Jul 2008, 10:27 am

...doncs a les 7 del matí posar-nos a pensar no serà aconsellable...
Alguna proposta?
PD: necessito gent que surti amb MI els dimarts i els dijous, doncs jo quedo amb tres mes però després d' uns quilometres desapareixen... els vaig trobant de tant en tant pero a mí em toca fer tot el circuit d' una tirada i a pinyó... a veure si us animeu...
Miquel
Miquel

Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Edad : 47
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty Hola conpanys

Missatge  Pere-cat Dj 17 Jul 2008, 4:12 pm

Hola bona tarda a tots
jo soc nou en aquest foro, i tambe en el mon del btt, fa deu anys o vaig deixar i ara torno, amb falta acabar de equipar la bici, i posar-me una mica en forma.

Pero quant estigui llest Miquel si ens anes be a la mateixa hora alguns dies podriem sortir depen de la feina i dels nens , aixo si crec que jo et perdre de vista ara estic rovellat.

Per cert, suposo que el coneixeu, jo treballo amb el company Josep Costa, crec que amb algu de vosaltres ja os ba comentar alguna coseta.


Vinga companys estarem en contacte
arreveure
Pere-cat
Pere-cat

Nombre de missatges : 4
Data d'inscripció : 17/07/2008
Ubicació : C/ BALSARENY / MANRESA / CATALUNYA

Tornar a dalt Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty Re: SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET

Missatge  Joan Dj 17 Jul 2008, 10:09 pm

Hola Pere-cat benvingut al fòrum, esperem veure't amb bici i per descomptat llegir-te per aquí Wink
Miquel si vols un company per sortir amb bici equilibrat, bona persona ,inteligent, coneixedor del Bages....
et serà difícil trobar-lo
SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Es_pet12
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 71
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty Proposo una ruta llarga i maca

Missatge  John Mambo Dv 18 Jul 2008, 7:52 am

Hola a tot·hom (benvingut, Pere, no et conéc, pero si al Pep Costa).
Si no hi ha cap entrabanc de ultima hora, crec que podré venir demá dissabte, i a més, proposo anar fins a Pinós, es bastant lluny (i molt maco). Cal ser puntual. Així doncs, de moment serem : els dos Jordi's, Miquel, jo, el robocop??, Oscar??, Pere??, Ernesto??, el Sera??, Ramón??. Cal dir que si no os agrade la ruta, es pot canviar per la que es deiicideixi. Joan, passat-ho bé. Així doncs, demá a les 7 a.m. a casa meva. bounce bounce bounce bounce
John Mambo
John Mambo

Nombre de missatges : 273
Data d'inscripció : 02/02/2008
Edad : 70
Ubicació : Poal city

Tornar a dalt Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty HA SORTIT UN INPREVIST...

Missatge  Miquel Dv 18 Jul 2008, 10:42 am

resulta que fa temps havia quedat per aquest dissabte a dinar a Barcelona (m' han de convidar)... i no ho recordava i després de comentar-li si es podia canviar em van dir que no... amb ho que la meva sortida la posposo fins diumenge... em sap greu doncs els 2 pròxims caps de setmana no sortiré per aquesta zona... (com sabeu el Team Poal envia una representació a Santiago...
Bé doncs si no ens veiem bones vacances a tots! jo estaré per aquí a l' agost... si algú vol seguir l' entrenament, seguim en contacte pel blog o mòbil... Per cert Joan, ja ens diràs si ens deixaràs penjar fotos del Camí de Sant Jaume...
Miquel
Miquel

Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Edad : 47
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty Re: SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET

Missatge  Joan Dv 18 Jul 2008, 3:14 pm

Miquel,saps que tens l'obligació de fer,seleccionar i penjar fotos, es mes per un informatic com tu quasi seria obligat que mentres el J.L. es fot una birra tu cada dia facis el resum de la jornada.
Per altre banda jo soc l'impulsor del Blog i Forum pero es de tots els poalerus.
Dius que el diumenge surts?
Si es així en parlem.
Joan
Joan

Nombre de missatges : 519
Data d'inscripció : 04/01/2008
Edad : 71
Ubicació : Santpedor Sur Mer

http://teampoal.blogspot.com/

Tornar a dalt Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty SURTS DIUMENGE???

Missatge  Miquel Ds 19 Jul 2008, 11:50 am

Joan escrigué:
Dius que el diumenge surts?
Si es així en parlem.

Segur que algo faré... en parlem...
Miquel
Miquel

Nombre de missatges : 199
Data d'inscripció : 17/03/2008
Edad : 47
Ubicació : Manresa

Tornar a dalt Ir abajo

SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET Empty Re: SALIDA DIA 20 A LAS 7 CASA CARRASQUET

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum